Dag 4: Bangkok- Chiang Mai

Eerst wat foto’s van het Anantara Sathorn hotel in Bangkok.

Vandaag was de laatste dag in Bangkok. Aan het einde van de middag werden we opgehaald om naar het treinstation te gaan, daar vandaan gaan we met de nachttrein naar Chiang Mai.

Vanmorgen na het ontbijt zijn we eerst naar Lumpini park gegaan. Dit is een groot stadspark waar je kunt wandelen, fietsen en relaxen. Ook staat het bekend om de watervaranen die rondom de meren leven. We hebben even een rondje door het park gelopen, wat gedronken en de watervaranen gespot. Helaas voor Romi was de speeltuin in het park dicht. Of eigenlijk misschien maar goed ook, want het was erg warm en zonnig vandaag.

Na het park bezocht te hebben, hebben we onderweg een broodje gegeten en een sapje gedronken en zijn we naar het hotel gegaan. Bij het hotel hebben we heerlijk nog even gezwommen!

Om 16u werden we bij het hotel opgehaald om naar het treinstation gebracht te worden. De reisleider had denk even niet op onze koffers gerekend ofzo, want er moest nog snel een taxi geregeld worden. Ook deze was eigenlijk nog te klein, want er moest 1 koffer op de achterbank en Romi moest op schoot. Doen we niet zo moeilijk over!

Op het treinstation aangekomen hadden we nog even de tijd om wat te eten te halen en precies op tijd vertrokken we richting Chiang Mai. Ik ben benieuwd hoe de slaaptrein gaat bevallen!